torsdag 3 juli 2008

3 Juli

(Sitter pa jobbet och skriver, darfor inga A A O)
Har jobbat ett par dar nu. Inte sa spannande...
Skall borja pa riktigt idag sa att saga.
Var pa banken igar och skaffade ett bankkonto, maste ju ha nagonstans att stoppa lonen.

Jag hade tagit med AUS pengar fran Sverige men de borjar ta slut sa det skulle sitta fint om man fick lite mer.

Det har ju sagts att det skall vara aningen billigare i AUS an i Sverige men det vet jag inte om jag kan halla med om. Tycker det ligger i samma prisklass det mesta. Det har gatt mycke pengar redan!!!

Igar fragade ett par kollegor pa kontoret om jag ville vara med och spela rugby!
OK, hade inte med nagra klader men jag kunde ju hanga med och kika sa kan jag vara med nasta vecka tankte jag.
Det ar en lindrigare variant av AUS rugby. Inga harda tacklingar, nar man tar i motstandaren ar det stopp sa att saga.
Jag akte med men da en av killarna var sen fick jag hoppa in anda, med skjorta och jeans!! Det var kul. Jag blir nog med pa det. Bra att ha ngt att gora pa kvallarna!

Har borja kika pa lagenheter pa internet. Det ar svart att veta vilket omrade man skall kika pa. Vi far kora runt pa helgerna och titta!

Inga kommentarer: