onsdag 12 november 2008

Yeeehaa

Vilken helg!
Som jag sa tidigare så åkte vi ned tidigt på lördag morgon och 12 h senare var vi nere på ön.
Vi åkte till banan, kikade lite och gjorde 4 lopp på go-cart banan (noterades för dagens snabbaste tid ;-) .

Vaknade tidigt på måndags morgonen och såg att det regnade. Inte det roligaste när man för en gångs skull får köra på en GP bana.
Eftersom jag inte skulle köra dagen efter lyssnade jag om jag kunde byta dag men det var fullbokat.

Jag plockade ut skinnstället och stövlarna jag hyrt samt den GSXR 600 som skulle bli min vän under dagen. Jag delade dock hojen med två andra som skulle köra i andra grupper. Det visade sig vara en fördel då däcken hela tiden var varma.

Vi tog det lungt i början men under dagen fick vi upp riktigt bra fart. Vi missade en körning pga av regnet men de andra var på torr bana!
Jag på "min" hoj!
Fler bilder

Inga kommentarer: