måndag 1 december 2008

Julfest x2

I helgen var det julfest med mitt jobb.
De hade hyrt in oss på en golfklubb och temat för kvällen var 1920; flapper och gangester.
Jag hade hyrt en gangsterkostym och Malin en flapper dress. Efter maten, som var fantastisk, delade de ut en $10 000 sedel som vi kunde växla in på spelborden. Jag och Malin stod vid Texas Hold'em hela kvällen :-)
Det var Chaleston danstävling och massa annat kul som hände.
Malin tog hem kvällens Ms 1920 och vann därigenom en champange flaska!!!
Oscar var oxå på julfest i söndags.
Det var en på hans skola som hade bjudit hela stans ungar tror jag. De lekte och åt och jag tror alla var helnöjda. Tomten kom på besök också!!
Malte har fått en cykelstol så han kan följa med oss ut på cykelturer!
Han ser måttligt nöjd ut!!

Se fler bilder från helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, det lät roligt!! Grattis Malin.....Malte ser ju ut att ha haft roligare.....haha!