onsdag 3 december 2008

Sov Malte!!

Hehe, något kul hände härom natten.
Det var mitt i natten och vi låg alla och sov när Malte vaknade och började gnälla.
Då kände jag att Malin började klappa mig i rumpan, som vi brukar göra för att få Malte att somna!
Jag sa åt henne att det är mig hon klappar och inte Malte.
-Ehh, jaha.... sa hon.
Sedan började hon stryka mig på ryggen, Malte gnällde ju fortfarande. Det hjälpte ju inte med klappen i rumpan!
- Malin, det är fortfarande jag. Malte ligger i sin säng!

Då vaknade Malin till och gick till Malte...en klapp i rumpan och så somnade han.

Nu har jag oxå börjat gnälla på nätterna, det var mysigt att bli klappad i rumpan när man var grinig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha!! Tack för ett gott skratt! Behövs en sådan här gråtrist snöblaskig dag...:)